sobota, 24 września 2011

sixsix and i don't know what i want

nadeszła jesień! Tak długo przeze mnie wyczekiwana. We wszystkich odcieniach złota i czerwieni, mokra, no i oczywiście mroczna. Teraz pozostaje wyczekiwać wieczorów, by zasiąść w ciepłym pokoju, okryty ulubionym kocem, z gorącą kawą i książką. Płaszcz kupiłem rok temu w Zarze i sprawdza się idealnie na jesienną, zaskakującą pogodę jak i na zimowy mróz. A jak w szkole? 'Znakomicie'! Pierwsza jedynka załapana (z matematyki ofc!) no ale uczeń bez jedynki jest jak żołnierz bez karabinu, nie uważacie tak? Chyba nadszedł czas zmian.
ph. Gosia wear pants and coat ZARA, longsleeve H&M, bag ASOS and shoes CONVERSE
no i pani fotograf!
ph. by me muehaha
p.s papieros specjalnie zapalony do tego zdjęcia i jestem świadom, ze
Carine Roitfeld ogłosiła koniec mody na papierosy ale cóż, jestem staromodny!

14 komentarzy:

  1. płaszcz i torba bardzo fajne, szczególnie kolor torby :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczapista torba!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piotruś ubiera się lepiej ode mnie :D
    Torba jest ładna, ale osobiście wolę plecaki, ze względu na wygodę noszenia. :)
    I wiesz co, według mnie 2 -3 przypinki na kołnierzu takiego płaszcza super wyglądają :D

    WerR

    OdpowiedzUsuń
  4. no i dobrze żeś staromodny bo wygląda naprawdę świetnie XD oldschoolowo

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie . [ ;
    tak na luzie . ; )))
    zapraszam do mnie! : ))

    OdpowiedzUsuń
  6. no mam nadzieję, że papieros tylko do zdjęcia :D
    zapraszam na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo tu ładnie:) zapraszam serdecznie na mój blog www.zarabiaj-przez-internet-info.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. masz genialny styl, zakochałam się w Twojej torbie! świetna :) dodaję Cię do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieracie super miejsca na fotki, a tu to już w ogóle - ulica Jagiellońska ... mam do niej sentyment ;) co prawda do tej w innym mieście, ale i tak bardzo mi się tu wszystko podoba ;)

    OdpowiedzUsuń