środa, 31 sierpnia 2011

fourfour you can't drive, dude.



Ostatni dzień wakacji, jakoś przyjąłem to do wieści. Od jutra będę pełnoprawnym licealistą! Dziękuje komuś tam za to, że mam tak fajną klasę (z tego miejsca chciałbym ją pozdrowić). Jak wspominam te wakacje? Bardzo dobrze! Wydaje mi się a nawet jestem tego pewien, że to były/są najlepsze wakacje jakie dotąd miałem. Poznałem multum niesamowitych ludzi, moje relacje z dotychczasowymi przyjaciółmi polepszyły się (i to o wiele, teraz trudno mi będzie sobie wyobrazić, że nie będziemy się codziennie widywać...). A co do zdjęć, były wykonane po wizycie w MOCAKu na ul. Kącik.
ph. Gosia/ assist Mateusz waer: pants&longsleeve ZARA, shoes ALDO

6 komentarzy:

  1. jak na dzienną stylizację to bardzo fajnie, uwielbiam takie marynistyczne swetry, bluzki, etc. Kolor butów super :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty swietnie urozmaicającasualowy zestaw :) i zycze szcześcia w pierwszym roku liceum ;p ja zaczynam juz drugi i modle sie, aby meczarnia sie skończyła jak najprędzej xd

    OdpowiedzUsuń
  3. a bo ja tak staro wyglądam od urodzenia ;pi nie wiem czmeu z Twojej notki wyniosłam, ze dopiero idziesz do liceum ;p mysle, że to szkolne przesilenie;p pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. a to jednak nie jhest ze mna jeszcze tak zle :D:D::D:Dtzn z moim kojarzeniem;p więc wznawiam moje zyczenia, co do licealnego zywota :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie :D,a te buty wzbudzają moją dziką zazdrość/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo fotogeniczny, robisz świetnie takie lekko zblazowane miny ;) Tło przecudne, urzekło mnie

    OdpowiedzUsuń