wtorek, 16 sierpnia 2011

twotwo we want sunny days

Jestem wielkim fanem dżinsowych, dużych koszul. Tą akurat znalazłem w zeszłym rokuna letnich wyprzedażach w H&M. Natomiast zegarek znalazłem kilka tygodni temu w szufladzie.Swojego czasu nosiła go moja mama a następnie mój brat więc szacuje, że ma ok. 18 lat.No i klasycznie czarno-białe conversy.

ph. Gosia; backpack and shirt H&M, pants SH, wristwatch SWATCH and shoes Converse.

oraz dopisek od Gosi:"Przepraszam wszystkich, że nie skupiłam się tylko i wyłącznie na Piotrku, ale tło było tak świetne, że odebrałabym tym zdjęciom mega klimat! pozdrawiam Gosia"

4 komentarze:

  1. jak ja uwielbiam jeansowe koszule u facetów!swietny casualowy outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam duże, jeansowe koszule! szczególnie jak mogę ją pożyczyć od faceta;) zegarek super no i pogratulować fotografki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, jeansowa koszula, też taką posiadam w ostatniej notce :D
    Pozdrawiam i brawo za odwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeansowa koszula to chyba must have każdego faceta, też je uwielbiam :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń